Renmössan

Idag tänkte jag att vi skulle titta på en mössa som jag stickade i början av veckan. Min pojkväns syster hade bett mig att sticka en mössa till hennes son. Eftersom hon gillade mönstret på renvantarna som min pojkvän fick i Sinterklaaspresent så bestämde jag mig för att använda samma mönster på mössan. Den är stickad i Drops Karisma på stickor 3 och 3,5. På toppen satte jag en liten pompong. Den passar väldigt bra och både mamma och bebis verkar vara nöjda. 🙂

renmössa_1

renmössa_2

Hoppas att ni alla har en trevlig söndagskväll!

Leave a Reply

